"בחירות יביאו לכך שנפתלי בנט יהיה ראש הממשלה הבא"

    דוד לזר No Comments on "בחירות יביאו לכך שנפתלי בנט יהיה ראש הממשלה הבא"
    18:04
    20.05.24
    נתנאל לאופר No Comments on ח"כ סעדה נגד בית הדין בהאג: "עלילת דם אנטישמית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שלפיד הצהיר כי הליכה כעת לבחירות "זה רעיון רע מאוד", הבוקר גם ח"כ שלי יחימוביץ טוענת כי למרות שהיא מעוניינת בהחלפת ממשלתו של נתניהו – בכל זאת הליכה לבחירות יכולה לגרום לכך שראש הממשלה הבא יהיה נפתלי בנט, וזה דבר שלדבריה – אסור שיקרה.

    בראיון הבוקר (שני) אמרה ח"כ שלי יחימוביץ כי "הניסיונות להקים ממשלה חלופית לנתניהו אינה תרגיל מסריח", לדבריה "שמעתי בהלה מהתסריט הזה בקולו של גלעד ארדן, אין פסול בלהעביר את ראש הממשלה מתפקידו ולייצר קואליציה חלופית אלא שאין לזה סיכוי, זהו תסריט על גבול הדמיוני".

    "אני רואה סיכוי קלוש שאיווט ליברמן ישב עם זהבה גלאון. פוליטיקה מייצגת השקפת עולם דרך ואמונה. כל עוד ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו זאת תהיה ממשלת ימין מדינית וחברתית, ולכן יש חובה פוליטית לנסות ולהביא קץ לממשלת נתניהו, ולצורך העניין זה שיא הלגיטימיות הפוליטית לבדוק הרכבים אחרים של הממשלה".

    יחימוביץ אמרה כי "מצד אחד אני אופוזיציונרית מטבעי ואני רוצה לעשות הכל כדי להביא לסיום ממשלת נתניהו ולקרוא לבחירות, אך מצד שני אני לא יכולה להתכתב עם תסריט דמיוני – ויש בי חשש שבחירות יביאו לממשלת ימין עוד יותר מבוצרת, ואפילו להמשך כהונתו של נתניהו, ואולי אפילו – וזה תסריט שאני ממש לא מחבבת שנפתלי בנט יהיה ראש ממשלה".

    על שיתוף פעולה עתידני בין מפלגת העבודה ליש עתיד אמר כי "שיתוף פעולה בין יאיר לפיד לבין מפלגת העבודה צריך להגיע רק לאחר בחירות, יש הבדלים תהומיים בינינו, ואני לא משוכנעת שהשלם גדול מסכום חלקיו. יותר נכון שכמה מפלגות מרכזיות יתמודדו על קולם של אזרחי ישראל".



    0 תגובות